Avatar billede Danett Nybegynder
04. november 2011 - 13:52 Der er 16 kommentarer

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadminstrator.

Når jeg i Outlook klikker på et link i en af mine mail, kommer der er boks med følgende besked:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadminstrator.

Jeg har læst de gode råd på en tidligere men kan ikke løse mit udfra disse.

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede foodear Praktikant
04. november 2011 - 13:59 #1
har du prøvet denne her:

http://www.eksperten.dk/spm/700119

Hvis du bruger Internet Explorer tror jeg følgende hjælper:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Nulstil webindstillinger

Tjek at der er flueben i "Internet Explorer skal kontrolere om den er standardbrowser"
04. november 2011 - 14:11 #2
Velkommen til E. ...

Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. november 2011 - 14:11 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. november 2011 - 14:34 #4
Denne vej hvis du vil klare det selv.
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
sådan.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64293/
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. november 2011 - 17:20 #5
Hvor endte du ??
Avatar billede foodear Praktikant
25. november 2011 - 18:34 #6
-
Måske én af dem der ikke samler op ?
Avatar billede Danett Nybegynder
07. december 2011 - 08:25 #7
Hej Poko1.

Juuuuuuuubiiiiiiiii... Nu kan jeg igen følge link fra min mail.

Tusind Tak for dit svar.

Det var rigtig nemt med det link du havde givet.

Tak tak
Avatar billede Danett Nybegynder
07. december 2011 - 08:27 #8
Hej.

Tusind Tak for dit svar som desværre ikke hjalp mig, men problemet er dog løst nu.

Mange hilsner

Danett
Avatar billede Danett Nybegynder
07. december 2011 - 08:28 #9
Hej.

Tusind Tak for dit svar og beklager jeg først svarer nu.

Dit svar hjalp mig desværre ikke , men mit problem er løst nu.

Mange hilsner

Danett
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. december 2011 - 08:43 #10
Måbende ??????? #7 :-(
Avatar billede Danett Nybegynder
08. december 2011 - 11:39 #11
Hvad mener du????
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2011 - 11:52 #12
Jeg mener at først skriver du at det virker

Juuuuuuuubiiiiiiiii... Nu kan jeg igen følge link fra min mail.Som svar

ogHvad mener du???? igen som svar?:-(
Avatar billede Danett Nybegynder
20. december 2011 - 14:15 #13
Til Poko1.

Jeg beklager virkelig meget at jeg har gjort dig SÅ irriteret over min manglende evne til at udføre handlingerne korrekt her på siden.

Jeg skal forsøge at gøre mig mere umage og vil evt. foreslå dig at undlade at se på de indlæg eller hvad det nu hedder som jeg har.

Med venlig hilsen

Danett
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2011 - 14:50 #14
Dit svar hjalp mig desværre ikke , men mit problem er løst nu.

Så er det kotyme at man videregiver løsningen så andre kan få gavn af den:
Avatar billede Peter8270 Nybegynder
17. juli 2012 - 16:48 #15
Til Poko1
Vil lige sige tusinde tak for hjælpen med at løse
et problem der var magen til det som starte denne tråd.
Jeg er på ingen måder fiks på tasterne, men med
bævende hænder lykkes det faktisk at komme gennem
vejledningen og få det til at fungerer.
Så endnu engang tak.
De bedste hilsner fra
Peter
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. juli 2012 - 16:59 #16
Nu er det jo såddan at du 2 gange selv har lagt et svar som du så kan acceptere! Det er ikke meningen du skal lægge svar selv men bede den der hjalp dig men jeg samler ikke så behold dem bare.