Avatar billede LIKENOTES Nybegynder
04. november 2011 - 13:00 Der er 1 kommentar

Win7 automatically switch proxy on/off depending on networksettings.

Hi, I'm running windows 7. I would like my IE9 to automatically be able to switch between proxy on LAN and no proxy when using WIFI. How to do this in win7 without using a script, just using the build in tools in win 7.

Thank you in advance.
Avatar billede LIKENOTES Nybegynder
04. november 2011 - 14:02 #1
Hej

Jeg har WIN7. Når jeg er på arbejde, kan man så sætte sin IE9 til at bruge internet via wifi, og samtidigt køre mine firma applikationer via LAN, som også er sat til samme maskine ?

På forhånd tak.