Avatar billede Limbada Nybegynder
04. november 2011 - 08:16 Der er 7 kommentarer

Mus

Hej Eksperten, jeg har en acer aspire5732z med windows 7, 64 bit, min externe mus med kabel og USB, er begyndt at flippe ud, den springer over til siden, til toppen eller et hjørne, den klikker ikke på noget, jeg har brøvet at skifte mus uden held, den er brøvet af på en anden computer og laptop der var der ikke nogen problemmer har så om installer windows men uden held, problemmet er der stadig. "HJÆLP" plejer ellers at være ferm til computer, men det her giver mig flere grå hår end jeg ellers har, på forhånd tak.

                                                      Limbada

P.S. har slukket den interne mus som aldrig har fejlet ud over at jeg ikke er god til at bruge den.
Avatar billede Blandy Praktikant
04. november 2011 - 08:37 #1
Har du prøvet at afinstaller din driver til mus? og evt fjerne enheden fra enhedshåntering og genstarte. For så finder windows selv en driver til enheden.

Tjek evt lige bunden af musen, og den overfalde den bruges på. Hvis det er en overflade der kan give genskær, så kan det give problemer.
Avatar billede Limbada Nybegynder
04. november 2011 - 08:44 #2
Jeg har haft ominstallert windows uden held, skilt musen og renset laser og glas, bruger ny musemåte
Avatar billede Blandy Praktikant
04. november 2011 - 08:46 #3
Hvad med usb indgangen? Er det den samme du bruger hver gang?
Avatar billede Limbada Nybegynder
04. november 2011 - 09:43 #4
jeg har kun to og har brøvet at skifte, hjælper ikke, og andrer ting jeg sitter til fejler ikke noget.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. november 2011 - 12:06 #5
jeg har oplevt noget lign. Problemet skyltes problem med mousepad tilslutningen. Jeg fand frem til at man skal have tastaturet pillet fra så man kan pille kablet til mouse pad fra - når det er pillet fra tilslutter man det igen og problemet skulle være løst (det løste i hvert tilfælde mit problem)
Avatar billede Limbada Nybegynder
04. november 2011 - 12:13 #6
Det vil jeg så prøve, selv om det er et støre arbejde, på forhånd tak
Avatar billede Novice-1 Forsker
04. november 2011 - 21:51 #7
Det hjælper nok ikke noget, men har du prøvet at tjekke om musens driver er opdateret eksempelvis med programmet SlimDrivers -gratis versionen.
Eller via denne computer, og via højreklik/ egenskaber, hardware, enhedshåndtering, mus

Selv selv har jeg også problemer -der ligner en anelse
når jeg skriver på nettet står markøren pludselig midt i den tekst der allerede er skrevet
så hvis man ikke kigger efter kan man komme  temmelig galt afsted.
Nå men jeg må vist oprette  et konkret spørgsmål desangående.