Avatar billede Mainbrain Juniormester
03. november 2011 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Safari virker ikke i windows

Jeg har i en tid kørt Safari browser på på min bærbar uden problemer og vil nu gerne have denne browser op at køre på min stationere.
Problemet er bare at, skidtet virker ikke...
Safari starter uden problemer, men så sker der ikke mere... det er som om at den står og "tygger" på siden den skal åbne.
Hvis jeg vælger en anden side (fx. www.google.com) sker det samme... nemlig ingenting!
ALLE andre browsere virker perfekt på min stationere (Chrome/firefox/IE).
Programmer bliver ikke bremset af firewall (har tjekket).

Nogle forslag?
03. november 2011 - 21:31 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Mainbrain Juniormester
03. november 2011 - 22:00 #2
PC type                        ACPI x64-based PC
Operativ System                Microsoft Windows 7 Ultimate
OS Service Pack                Service Pack 1
Internet Explorer              9.0.8112.16421
DirectX                        DirectX 11.0
CPU Type                      QuadCore Intel Core i7-950
Motherboard Navn              Gigabyte GA-EX58-DS4
System Hukommelse              12288 MB  (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)
Grafikkort                    2 x AMD Radeon HD 6770
Avatar billede Mainbrain Juniormester
04. december 2011 - 13:42 #3
Efter 2 - 3 opdateringer fra apple da virker Safari pludselig igen..  :)