Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp dog folk...

Har lige tjekket mail, og ud fra blot mail og de par linjer denne indeholder, kan jeg se at 5 ud af 10 spørgsmål klart er oprettet i forkert kategori.

Hjælp dog brugeren til den rette kategori, da de jo er der for en grund (www.eksperten.dk/faq#faq-2-2).

Og ja, man kan sagtens overse kategorien. Det kan ske for selv den bedste (selv mig ;)). Her er det en god ide (hvis hjælpen er godt i gang) at gøre opmærksom på at næste gang burde man bruge en bedre kategori.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. november 2011 - 20:08 #1
Det kan sagtens være gjort, uden du opdager det. Måske hjælperen har sendt en PM til spørgeren, som Lars (CoAdmin) har bedt os om, i stedet for at spamme spørgsmålet.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 20:13 #2
Korrekt, men gør man dette er det fornuftigt at skrive i spørgsmålet at kategorien er forkert og at der er sendt en PM til opretter :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 20:13 #3
Ellers spammes opretter jo bare ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. november 2011 - 20:21 #4
Hmmm, tvivler nu på at opretter spammes. Der er ikke vist kun en 2 - 3 stykker som går vildt meget op i kategori.  :-)

Har bare set mange tråde blive ødelagt af "auto-indlæg" om kategori, når hjælpen er godt igang. Det har skræmt flere nye brugere væk........
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2011 - 22:27 #5
Det er jeg enig i. Og derfor synes jeg man skal vente til at gøre det ved afslutningen af tråden hvis den er godt i gang.
Rigtig mange at de tråde der stoppes med et autosvar om forkert kategori, oprettes ikke bagefter i den rette.
Om det er sprogvalget i dissse autosvar der gør det, ved jeg ikke. Men det er ærgerligt det sker.
Og det er også helt nye brugere jeg taler om her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2011 - 09:30 #6
Lukker.