Avatar billede samurizer Nybegynder
01. november 2011 - 12:23 Der er 3 kommentarer

Oulook 2007 - Hurtigt svar tilbage.

Jeg har en standard besked som jeg skriver rigtig ofte tilbage. men ikke nok til at den skal være en del af signaturen.

Findes der en knap så jeg hurtigt kan få outlook til at sætte beskeden ind?

Lige nu laver jeg en "snyde måde" hvor jeg har den som en signatur (ikke standarden) som jeg så lige vælger, også sætter jeg min rigtige signatur ind bag efter.

men en nemmere løsning ville jo være rar.
Avatar billede kedde65 Praktikant
01. november 2011 - 12:33 #1
Hej

Ja hvis du laver en ny mail, så kan du når du stiller dig i meddelsesfeltet bruge knappen "Hurtige dele" eller quick part på fanen indsæt. Den er beregnet til det samme :)
Avatar billede samurizer Nybegynder
02. november 2011 - 11:38 #2
Perfekt. det var lige det jeg ledte efter. Utroligt at jeg har overset det :) Tak for hjælpen. Hvis du vil havde lidt point, må du meget gerne lige lave et svar :)
Avatar billede kedde65 Praktikant
02. november 2011 - 11:41 #3
Det er flere år siden jeg har svaret herinde - så jeg må lige genopleve glæden ved at få point igen :) Godt det kunne bruges!