Avatar billede gabby Seniormester
31. oktober 2011 - 09:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fejl under inst. af IE9 - Kan ikke slette igen

Hey

Var igang med at installere Internet Explorer 9 til mit Win 7 og så gik strømmen i huset sku =(

Dette resulterede i at det blev installeret "halvt" og jeg kan ikke geninstallere IE9 da den siger jeg allerede har en nyere version =(

Og hvis jeg går i <Programmer og fuktioner> og prøver at fjerne den der siger den fejl og afbryder afinstallationen.

Har prøvet at hente en Staldalone IE9 og endda prøver at installere i fejlsikret tilstand... men kan stadig ikke =(

Hvordan kan jeg manuelt fjerne IE9 filerne så den ikke tror jeg har det installeret ??? eller andre forslag... for syns jeg har prøvet alt =( =(

(kan ikke gendanne "system" eller hva man siger for har installeret en masse siden =(
Avatar billede The_Buzz Novice
31. oktober 2011 - 09:23 #1
Hej Gabby

Du har 670 point ude - http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gabby og ingen af dine spørgsmål er blevet lukket.

Du lukker dine spørgsmål ved at bede vedkommende der har lagt det korrekte svar til dig, om at give et "Svar" og så tildeler du points
Avatar billede gabby Seniormester
31. oktober 2011 - 09:41 #2
takker... vidste jeg ikke... bliver / er fixet =)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2011 - 09:46 #3
Her kan du se hvordan du sletter opdateringer.
http://gratisupload.dk/vis_billede/668114/
Ps. og det nytter ikke at gå i gamle tråde og trykke på svar du skal bede den der har givet hjælp om at ligge et svar som du så accepterer.
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2011 - 09:55 #4
Eller du kan lave en systemgendannelse:

Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede gabby Seniormester
31. oktober 2011 - 11:04 #5
Poko1 - Jeps jeg så godt jeg gjorde det forkert ;-) har skrevet til dem.

Men er nød til at spørge både dig Poko1 og Vejmand :
Har i overhovedet læst mit spørgsmål igennem ??

Poko1 - Den måde som du viser via billedet har jeg beskrevet at dette ikke virker.

Vejmand - Dette har jeg beskrevet at jeg ikke kan gendanne da jeg har installeret meget mere siden.

;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2011 - 11:10 #6
Sorry, prøvede bare at hjælpe....Det er langt den letteste måde.
Du kan vel bare installere det tabte igen?

Men okay, det bestemmer du.....
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2011 - 11:11 #7
Funktioner avanceret nulstil genstart så har du Ie8 igen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2011 - 14:04 #8
Avatar billede gabby Seniormester
31. oktober 2011 - 13:56 #9
poko1 : Funktioner ? hmm... hvor henne og hvor fra ? =)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. oktober 2011 - 14:06 #10
Er det ikke Ie vi snakker om?
Avatar billede gabby Seniormester
05. november 2011 - 12:08 #11
ihhh øv det funker ikke rigrig... =(

For er lidt mere til IE end Firefox eller Google Crome =(

Jeg roder lige lidt mere med det...
Men det vil bare ikke rigtig det lort =(
26. oktober 2012 - 14:49 #12
"Roder" du stadig ?  ;-)