Avatar billede johnnybh1109 Nybegynder
29. oktober 2011 - 11:59 Der er 9 kommentarer

Hjælp til fjernelse af billeder i Adope Photoshop

Jeg har installeret en gratis udgave af Adope Photoshop Starter Edition 3.2 for nogle år siden. Jeg har gentagne gange trykket på "registrer senere", men har fortsat med at bruge programmet. Nu har den bedt mig om, at registrerer mig og betale for programmet. Jeg indsender oplysninger og får besked om, at der bliver sendt en Unlock Code. I stedet sender Adope mig en mail, hvor der står, at programmet ikke længere er tilgængeligt. Og når jeg åbner programmet, bliver der stadig ved med, at dukke et "registrer"-vindue op. Jeg kan ikke gå videre derfra! Mit problem er så: Hvordan fjerner jeg de billeder fra det program, som åbenbart ikke eksisterer mere?
Avatar billede Rosenborg Praktikant
29. oktober 2011 - 12:12 #1
Hvad mener du med de billeder fra programmet, hvilke billeder?
Avatar billede hcma Novice
29. oktober 2011 - 12:21 #2
du fjerne ikke billederne.  Afinstaller programmet i stedet. Hvis der så er nogle *.psd filtyper tilbage, åbner du dem med f.eks. IrfanView (gratis download) og omdøber dem til f.eks. *.tff (tiff-filer) neller hvilken filtype du nu ønsker
Avatar billede johnnybh1109 Nybegynder
29. oktober 2011 - 15:47 #3
Det er de billeder fra mit kamera, jeg har lagt ind i programmet.
Avatar billede hcma Novice
29. oktober 2011 - 16:13 #4
du skal da ikke fjerne billederne.  lad dem være og åbn dem med et andet program.
Avatar billede johnnybh1109 Nybegynder
29. oktober 2011 - 19:52 #5
mener du et andet Adope Photoshop Starter.?
Avatar billede hcma Novice
29. oktober 2011 - 19:58 #6
nej, bare et andet billedbehandlingsprogram.
fulgte der ikke et med dit kamera ?
hvis ikke, downloader du bare IrfanView eller Xnview
(begge er gratis)
Avatar billede johnnybh1109 Nybegynder
31. oktober 2011 - 19:34 #7
Jeg har et andet billedeprogram, men mit stadige problem er, at programmet (Adope Photo Starter) ikke "virker" mere, så jeg kan ikke åbne de billeder i andre programmer! Og at downloade endnu et billedeprogram hjælper mig desværre ikke!
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2011 - 19:45 #8
Hvorfor kan du ikke åbne billederne i et andet program????
Højreklik på billedet -> Åbn med -> Vælg program
Kan du ikke det?

Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til pointgivning, som tak for hjælpen......
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2011 - 19:54 #9
Og hvilken filtype er disse billeder?