Avatar billede buttwipe Juniormester
24. oktober 2011 - 20:07 #1
Hvad skal den bruges til?
Er det til gaming, ville jeg spare 5-600,- og købe en core i5 2500k.

Har du tænkt dig at clocke den?
Hvis ikke, er der ingen grund til at købe de valgte ram.

Hvorfor købe komponenterne 5-6 forskellige steder?
Det kan sjældent betale sig i den sidste ende.
Avatar billede buttwipe Juniormester
24. oktober 2011 - 20:27 #2
Bruger du de ekstra funktioner der er i Ultimate, ellers kan du lige så godt købe Home Premium.

Asrock bundkort i en high end pc? Hmmm!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2011 - 20:31 #3
Jeg sidder og undrer mig lidt over kabinettet.
Du skal jo ikke have ret meget i den, så hvorfor et bigtower?
Du kan også her spare masser af penge ved at vælge et andet mærke, og et midi kabinet.
Desuden kan du være heldig at finde et der en del pænere at se på....!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2011 - 20:34 #4
Hov ja...
Enig med #2
Asrock bundkort? Det er en ommer!
Asrock er discount - big time!
(Nogen tror det er Asus Oem. Det kan jeg hermed fortælle at Asus og Asrock intet har tilfælles, udover at direktøren for Asrock engang var ansat hos Asus - thats it!)
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
24. oktober 2011 - 20:45 #5
#1 Den skal mest bruges til ganing og måske overclock regner jeg med men kommer an på hvordan den trækker Black ops, Battelfield 3 osv.

#2 Har Ultimate liggende men bruger ikke nogle af ekstra funktionerne

Bundkort fik det anbefalede da han sagde at det var det samme som Asus hvad vil i forslå???

#3 Kan købe det af en ven til 350,-

Men tak for hjælpen :-D
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
24. oktober 2011 - 20:46 #6
+ Er Ssd stor nok til W7
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
24. oktober 2011 - 20:48 #7
+ Har både 32 og 64 bits hvad skal jeg bruge :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2011 - 20:53 #8
Bundkort fik det anbefalede da han sagde at det var det samme som Asus hvad vil i forslå???

Lige det jeg troede... ;)
Asus eller MSI bundkort - skal nok blive lidt mere specifik.
Der kommer nyt indlæg snart.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
24. oktober 2011 - 20:57 #9
Okay :-D

#6+7 Kan du svare på dem :-)
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
24. oktober 2011 - 21:23 #10
Det må godt koste Op til 2000,-
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
29. oktober 2011 - 17:52 #11
Spørger en gang til
Avatar billede buttwipe Juniormester
29. oktober 2011 - 18:21 #12
Enig med #8 i valget af bundkort, men modellen må afhænge af hvor lir'et det skal være:
Wireless, Thunderbolt, muligheder for overclock osv.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
29. oktober 2011 - 18:29 #13