Avatar billede dkcas11 Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alt skrift kursiv??

Hej derude.

På en eller anden måde, har jeg formået at ændre absolut al skrift, til kursiv.
Det gælder både selve styresystem, al tekst i diverse programmer (Bortset fra dem som kører deres egne fonts, som f.eks. spil).
Jeg har prøvet at Google ret så meget, og selv ledt på computeren efter en funktion som denne, dog uden held.

Er det noget nogle af jer har hørt om før, og evt. kender en løsning på? :)
Kører forresten Win7 Ultimate 64bit.

Tak :)
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:14 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2011 - 20:22 #2
Avatar billede dkcas11 Nybegynder
28. oktober 2011 - 16:54 #3
Jeg har prøvet  det hele. Det første link ændrede skriften på hele min computer tilbage til normal. Nu mangler jeg bare nogle programmer som stadig er forkerte.
F.eks. er al tekst i Opera en helt anden skrifttype. Eksempel her:
http://s831.photobucket.com/albums/zz237/dkcas11/?action=view&current=Eksempel.jpg
Det gælder også Steam, der er intet tekst.
Avatar billede dkcas11 Nybegynder
22. marts 2016 - 20:23 #4
Lukning af tråd.