Avatar billede Alipio Nybegynder
22. oktober 2011 - 12:29 Der er 5 kommentarer

Tastatur-bogstaver bliver slidt af!

Mit problem er at mine bogstaver på mi tastatur begynder at forsvinde,er der noget jeg kan gøre for at de ikke forsvinder helt,eller kan man købe nye bogstaver som man kan klæbe på og hvis man kan det hvor køber man disse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 12:47 #1
Klar lak er nok det bedste bud.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2011 - 13:03 #2
Hvis det ikke er en bærbar, så kan det ikke betale sig at bruge tid på det - skift tastatur. De nyere modeller fra fx Logitech har laser-indgraverede tegn, så der er meget lang holdbarhed.

Hvis du vil lakere taster, så skal det være syrefast, mat lak.
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 13:09 #3
Du kan købe et ark med klistermærker her: http://www.datamarked.dk/?id=418&recordid=1186
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 13:15 #4
#2  Så Logitech har indset, at det er skodtastaturer man hidtil har lavet.
Jeg har et dyrt Di Novo, hvor 'e', 'a', 'd' og 'n' mere eller mindre forsvandt efter kort tid.
Avatar billede oldaf Nybegynder
22. oktober 2011 - 13:52 #5
Du kan købe min Logitech Tastatur mus det er trådløst læs mere her: http://www.dba.dk/tastatur-og-mus-traadloes/id-78318944/

Du kan komme med et bud?

MVH. Oldaf