Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:03 Der er 12 kommentarer

Vind 2 biografbilletter på kun 2 minutter

Kære Eksperter

Jeg har brug for hjælp til en ganske kort forbrugerundersøgelse i forbindelse med min bachelor opgave og tilbyder i retur, at trække lod om 2 biografbilletter blandt alle respondenter.

HÅBER sådan at i vil hjælpe - det betyder alverden for mig og det tager ikke mere end et par minutter.

På forhånd tak

http://www.survey-xact.dk/ (...)

Og husk, hvis en ven/veninde/samlever også deltager i undersøgelsen, tager h*n måske dig med hvis h*n vinder. Send gerne linket videre.

Jeg giver gerne 5 point hvis du svarer :) Pointene bliver uddelt når undersøgelsen er slut søndag d. 23. oktober
Avatar billede Spench88 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:26 #1
Avatar billede Spench88 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:27 #2
og smider så lige et svar da jeg kun lavede en kommentar :)
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:32 #3
Det er meget fornemt, tak!

Nu siger du det rigtige link? Har jeg skrevet et forkert link ind? :(
Avatar billede Spench88 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:35 #4
det var et link det bare smed dig ind til en login menu survey-xact.dk :)
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:42 #5
Ej, det er sgu' da ikke ret smart! Tak fordi du pointerede det. Jeg har kopieret det fra den tidligere undersøgelse, det kunne den åbenbart ikke hitte ud af. :(
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:45 #6
Siden du linker til Spench88 er din egen besvarelse ;-)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:55 #7
hold da op. det køre bare for os med de links >.<
Avatar billede Shopsick Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:55 #8
********************** OBS *********************

HER ER DET KORREKTE LINK:

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=ZL7J3WZN3296

BEKLAGER BRØLEREN!

Ville gerne give kvajebajer, men det er lidt svært ik'!? ;)
************************************************
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 16:10 #9
Har besvaret!
Hilsen Lefty
Avatar billede Shopsick Nybegynder
21. oktober 2011 - 08:47 #10
Det er fornemt - jeg takker mange gange :)
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. oktober 2011 - 16:56 #11
Jeg så ikke sidste side, som omtalt på første side, hvor man skal indtaste navn og adresse? Men har besvaret.
Håber du senere viser et link, hvor vi kan se resultatet af undersøgelsen ;)
Avatar billede Shopsick Nybegynder
28. oktober 2011 - 14:07 #12
Hej folkens

Tak for jeres hjælp - jeg sidder og prøver at give jer point, men jeg kan ikke finde ud af kun at uddele de 5 jeg har lovet jer? Any help? :) Kan kun give 200 ser det ud til =/