Avatar billede Exposeed Nybegynder
18. oktober 2011 - 13:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra Ubuntu til Vista

Jeg har Ubuntu lige nu, og vil gerne tilbage til Vista.

Jeg har downloadet Windows Vista.ISO (Da eRecovery ikke virker på min computere længere)

Jeg kan sagtens åbne Windows Vista.ISO, men når jeg prøver på at åbne "setup.exe" siger den:

"Archive:  /home/martin/Windows_Vista_Ultimate_32bit_iso/setup.exe
[/home/martin/Windows_Vista_Ultimate_32bit_iso/setup.exe]
  End-of-central-directory signature not found.  Either this file is not
  a zipfile, or it constitutes one disk of a multi-part archive.  In the
  latter case the central directory and zipfile comment will be found on
  the last disk(s) of this archive.
zipinfo:  cannot find zipfile directory in one of /home/martin/Windows_Vista_Ultimate_32bit_iso/setup.exe or
          /home/martin/Windows_Vista_Ultimate_32bit_iso/setup.exe.zip, and cannot find /home/martin/Windows_Vista_Ultimate_32bit_iso/setup.exe.ZIP, period.
"

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. oktober 2011 - 13:43 #1
Da man ikke kan downloade win vista lovligt, må vi ikke hjælpe dig i dette spørgsmål.
Avatar billede Exposeed Nybegynder
18. oktober 2011 - 13:57 #2
Nårh - men kan i så hjælpe mig med at få mit Windows Vista tilbage på en anden måde?

Det er på en Acer Extensa 5220, og der var eRecovery på da jeg fik den.. Tror det er noget med at man skal trykke F10, eller ALT + F10 for at aktivere det, men efter jeg installerede Ubuntu, virker det ikke længere.. Det vil i hvertfald ikke komme frem!?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. oktober 2011 - 14:07 #3
Ringe til microsoft og få en cd tilsendt.
Avatar billede Exposeed Nybegynder
18. oktober 2011 - 14:21 #4
Må finde en anden løsning. Skal bruge det idag.. Men tak for hjælpen.
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 16:02 #5
Windows 7 er meget bedre end Vista. Vælg det :O
Avatar billede Exposeed Nybegynder
18. oktober 2011 - 20:31 #6
Jamen hvordan?
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 21:46 #7
Må desværre ikke hjælpe med den slags...