Avatar billede veiling Nybegynder
15. oktober 2011 - 20:35 Der er 2 kommentarer

7/7

hej.
min kone flyttede fra vores fælles hus den 22-09-2011,frivilligt,
hun tog vores fælles søn med.
dagen efter flyttede hun min søns seng,hendes egen madras over til hendes far,hun tog legetøj og tøj med til hende og min søn.
2 dage efter flyttede hun adresse,det skal bemærkes at hun ikke er blevet smidt ud,og jeg ikke på nogen måde udøvet vold på dem-

de sidste 14 dage har jeg haft min søn fra tirsdag eftemiddag til onsdag morgen hver uge og så hver anden weekend vi snakker fint om det og det er hun med på.
jeg har idag spurgt pænt om vi skal dele 7 dage til hver og så skift, jeg begrunder det med ærligt at jeg savner ham og at han har lige så meget brug for mig som han har for sin mor desuden er rigtig glad for at være hos mig.
hvad skal jeg gøre og kan jeg få min ret igennem
hilsen v
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2011 - 21:20 #1
Avatar billede The_Buzz Novice
16. oktober 2011 - 08:46 #2
Og eventuelt advokathjælp - det kan du spørge din kommune om, og det er gratis at få råd og vejledning.