Avatar billede ettol Nybegynder
15. oktober 2011 - 17:05 Der er 2 kommentarer

bone tool - flytte root bone, hvordan?

Måske det er et fjollet spørgsmål, men jeg er ny i flash og har kastet mig ud i at animere rundt med et skelet vha bone tool.
Mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af hvordan man kan flytte på root bone imens det stadigvæk "holder kontakten" med de andre elementer i skelettet.

Jeg har placeret root bone imellem skuldrene
Jeg kunne godt tænke mig at mit skelet går ned i knæ...

Håber mit problem giver mening, og at der er en der kan hjælpe :)
Avatar billede Thefjong2 Nybegynder
18. oktober 2011 - 21:26 #1
Du skal trække en streg over det hele, og så skal du vælge bone tool:)

Håber det var det du mente;)
Avatar billede ettol Nybegynder
30. oktober 2011 - 14:19 #2
...hmm, tror ikke helt det er det jeg er ude efter - eller også forstår jeg ikke helt hvad du mener.
fødderne skulle gerne blive hvor de er, og kroppen bevæge sig nedad.