Avatar billede jocl Nybegynder
15. oktober 2011 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

halv-pc død

Hej
jeg har været lidt uheldig med hunden den fik ledninger om benende og rev pc, skærm, ip-radio
og alt andet bras på gulvet da jeg fik samlet skidtet igen startede pc op windovs starter og så går den ned og skriver
( no signalinput
chek vidio cabel )
nu har jeg prøvet med nyt skærmkort andet skærmkabel siddet og kigget ondt på den
intet har hjulpet er der nogen der har en ide om hvad der vil hjælpe maskinen op igen

Venligst
John
Avatar billede juleulven Nybegynder
15. oktober 2011 - 11:51 #1
har du kontrolleret skærmen på en anden computer? eller ny skærm på den gamle computer?
15. oktober 2011 - 11:56 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede jocl Nybegynder
15. oktober 2011 - 15:32 #3
jeg undskylder mange gange jeg prøvede dog først general it men det så ud som om det ikke kunne bruges nu vil jeg selvfølgelig føre ? over

ang. skærmen pu det kunne jeg heller ikke klare men ganske fortrøstningsfuld kaster jeg lige en anden skærm på

venligst
John