Avatar billede pstidsen Novice
13. oktober 2011 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ventetid på svar

Hvad synes I er god "tone" i forhold til at vente på svar fra brugere der har hjulpet. Altså hvor lang tid synes I der skal gå fra man skriver "smid svar XXXXX, XXXXX og XXXXX" til man lukker selv, hvis der ikke er kommet nogle svar eller acceptere de(t) ene eller to svar der er kommet? Hvor mange gange skal man skrive "smid svar" i tråden?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 21:37 #1
1 gang beder man om svar.
Ventetid på 3 dage, før man selv tager point.

Selvfølgelig kan folk være forhindret i at komme til pc og tjekke mail, men er det et problem at man selv tager point, skal man sikkert nok høre det fra vedkommende der følte sig snydt :)
Avatar billede chris0905 Nybegynder
13. oktober 2011 - 21:38 #2
rimelig enig med john! 3 dage er fair... jeg venter dog selv tit mere...
Avatar billede milter Ekspert
13. oktober 2011 - 21:40 #3
Nu er jeg ikke en af de flittigste spørgere, men jeg venter normalt en uges tid i situationer som dem, du beskriver og beder kun om "Svar" een gang.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. oktober 2011 - 21:42 #4
Enig med #3
Avatar billede pstidsen Novice
14. oktober 2011 - 16:16 #5
Hvis der er andre der har en mening, så kommer i også bare med den!
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 23:23 #6
lukker bare lige for ik at ha den åben...
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 23:23 #7
ja nu altså..