Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 19:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det for en dropdown menu?

Har set denne dropdown menu på http://osxdaily.com/

Når du scroller lidt ned, så kommer menuen frem, kunne godt tænke mig en ligende menu på min side.. Men da jeg ikke ved hvad det er for en dropdown menu, ved jeg ikke hvad jeg skal søge efter på nettet..

Og er der evt en som har en kode til den også?`

PFT.
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 19:47 #1
<ole>

Det er en dropdown i en iPhone app. Den er ikke lavet i HTML

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 19:49 #2
- og det er selvfølgelig en app til en iPad  *o)
Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 19:50 #3
Hvad snakker du om?

1) ved godt det ikke er HTML

2) Nej, det er ikke en iphone app.

Prøv nu at scroll ned, så kommer den øverst..
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 20:09 #4
Papegøjer snakker ... begavede mennesker taler!

Hvis det ikke er den, der fortælles om under overskriften Facebook for iPad is Now Available, må du være lidt mere specifik
Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 20:14 #5
Så må du jo være en papegøje ;)

Gå ind på siden, og scroll ned.

Nu har jeg prøvet at tage et screenshot, af den menu som kommer frem øverst når du SCROLLER NED PÅ SIDEN! :)

https://twitter.com/#!/zzuppr/status/124185865474936832/photo/1/large
Avatar billede keysersoze Guru
12. oktober 2011 - 20:14 #6
apture.com
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 20:24 #7
Fremkommer ikke i en eneste af alle mine browsere under Windows 7. Mon ikke det er noget, der er forbeholdt æbleguffende papegøjer og andre veganere?
Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 20:25 #8
nope, for jeg bruger win7 og chrome explorer
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 20:27 #9
Jeg tror, keysersoze gav svaret i #6. Man skal åbenbart have noget tredieparts slam installeret for at se menuen
Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 20:49 #10
keysersoze -> Tror ikke det er løsningen

olebole -> nope, for har lige formateret.. og har heller ikke den extension installeret..
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 21:07 #11
Det hjalp med en anden maskine. Det er denne kode, der implementerer menuen:

<script id="aptureScript">
(function (){var a=document.createElement("script");a.defer="true";a.src="http://www.apture.com/js/apture.js?siteToken=2l323Em";document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(a);})();

</script>

Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 21:22 #12
olebole

Jeg takker, så var det måske alligevel keysersoze som havde ret.. sorry..

:) Men hvis di smider et svar, så deler i bare points
Avatar billede olebole Juniormester
12. oktober 2011 - 21:28 #13
Ellers tak, jeg samler ikke længere points  =)
Avatar billede zzup Nybegynder
12. oktober 2011 - 21:30 #14
okay iorden, tak for hjælpen, ser på det :)