Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 14:11 Der er 3 kommentarer

Søger en programmør

Hej folkens.

Jeg arbejder i øjeblikket sammen med en ven om at få en side op og stå, da jeg selv har meget arbejde foran mig, vedr. programmering, så ville jeg se, om der var en eller flere som kunne give en hånd med til programmeringen.

Du skal kunne kode i:
HTML
CSS
PHP
Arbejde med DATABASE.
og hvis du også kan jQuery ville det være super.

Kontakt mig endeligt, hvis du gerne vil hjælpe.
Det er frivilligt, så der er ikke nogen løn for dit arbejde, men det kan være du får en belønning (:
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
12. oktober 2011 - 14:28 #1
Her er den anden tråd du har oprettet, som åbenbart ikke er god nok mere. Siden du har oprettet en ny bruger for at oprette denne :)

http://www.eksperten.dk/spm/949010
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 13:24 #2
Ved ikke helt hvad snakker om ?
- jeg oprettede min profil i går, og skrev dette !

Hvad har det enlig med mit opslag at gøre ?
- Jeg søger bare en programmør !
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
13. oktober 2011 - 16:21 #3
Det har det at gøre med det at du har oprettet to tråde om det samme.

Du er ejer af ziiX, som man så flot også kan se på din side.

Så der er ingen grund til at oprette en bruger mere for at oprette en tråd mere om det samme.

Tvivler næppe på at der er 2 som hedder KasperNiemann, som søger efter en gratis programmør med samme kvalifikationer - lige på samme tidspunkt.