Avatar billede brinckzone Nybegynder
12. oktober 2011 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scrollbarer i Excel

Er det muligt at markere nogle felter og tildele scrollbars til dem så selvom al teksten ikke kan stå der kan man scrolle hen og se teksten istedet for at lave feltet større?
Avatar billede supertekst Ekspert
12. oktober 2011 - 11:54 #1
Felter? - måske lidt mere forklaring ..
Avatar billede brinckzone Nybegynder
12. oktober 2011 - 11:58 #2
Hmm.. ja altså når man har noget tekst der fylder mere end selve kolonnen eller rækken er den tekst der er 'for meget' bare udsynlig. For at den bliver synlig skal man så lave kolonnen eller rækken større. Men kan man ikke lave en scrollbar så man kan have samme str. kolonne og række, men bare scrolle så man kan se resten af teksten?

Giver det mening? Kan næsten ikke forklare det anderledes
Avatar billede brinckzone Nybegynder
03. juli 2012 - 16:33 #3
Lukker denne, da løsning ikke blev fundet