Avatar billede lasserks Nybegynder
10. oktober 2011 - 21:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd, vægstik og Yousee Plus boks - Problem

Hej alle,

Jeg har netop investeret i en Yousee Plus-boks. Jeg har bredbånd og kabeltv fra Yousee. I væggen har jeg et stik med Radio og TV-udgang. Dernæst har jeg en adapter som har udgangene FM, Data og TV.

Indtil jeg købte Yousee-boksen har jeg kunne bruge adapteren til bredbånd og tv, i hhv. udgangene Data og TV. Idag fik jeg Yousee-boksen og forsøgte at tilslutte den til adapterens tv-stik. Dette gjorde at jeg ikke kunne finde nogle programmer på boksen. Jeg fjernede herefter adapteren og satte antennestikket fra Yousee-boksen i vægstikkets permanente indgang, og så fandt den alle kanalerne. Nu er problemet at jeg ikke kan skabe trådløs internetforbindelse. Den adapter jeg har brugt til det hele kan jo ikke bruges. Jeg har prøvet alle mulige kombinationer.

Jeg håber at nogen måske ved hvilke stik jeg skal kigge efter, eller at nogen har erfaringer med dette?
Avatar billede egmose Novice
10. oktober 2011 - 22:45 #1
Kontakt yousee, jeg fik en forsærker dims, med egen strømforsyning uden beregning
Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:55 #2
Det fungerer nu, med dit forslag om at kontakte TDC. De sendte lige præcis det stik du taler om. Tusind tak.
Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:55 #3
Det fungerer nu, med dit forslag om at kontakte TDC. De sendte lige præcis det stik du taler om. Tusind tak.
Avatar billede lasserks Nybegynder
26. oktober 2011 - 09:56 #4
Det fungerer nu, med dit forslag om at kontakte TDC. De sendte lige præcis det stik du taler om. Tusind tak.