Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 14:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nvidia Grafikkort fejl

hej folkens, jeg prøver at spille et spil, men når jeg launcher sker der en fejl, jeg har fået afvide jeg kan fixe det ved at opdater mine grafik drivere.
når jeg så er inde på nvidias hjemme side og får hentet min driver, sker der en fejl mens setup'en laver ''systemkotrol'' Den siger så ''Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware'' nogle der kan hjælpe?

- Har Nvidia geforce g210m
Intel core 2
windows 7

- Sig til hvis i skal bruge flere oplysninger.
Avatar billede mj3052 Nybegynder
09. oktober 2011 - 14:50 #1
Er dit win 7. 32 eller 64 bit?
Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 15:35 #2
Win 32
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 15:41 #3
Du har hentet en forkert driver. Alle 5 felter skal udfyldes korrekt.
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Ps. Du skal ikke lægge svar men kommentarer, ligesom os andre:)
Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 16:04 #4
Undskyld, første gang jeg bruger det her.

- er 99% sikker på jeg henter den rigtige, da jeg har Nvidia Geforce g210m vælger jeg:

Product Type:            Geforce
Product Series:          Geforce 200m Series (notebook)
Product:                  Geforce G210m
Operating System:        Windows 7 32-bit
Language:                Other

Hvad har jeg gjort forkert?
Avatar billede mj3052 Nybegynder
09. oktober 2011 - 16:08 #5
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 16:33 #6
Prøvede du Language: English ? Jeg ved faktisk ikke om det betyder noget. Ellers, hvis det er en Notebook du har, ser det rigtigt ud.
Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 16:54 #7
Har notebook, da mit kort os hedder g210m.

-Har prøvet på engelsk, har os prøvet at downloade ældre drivere, de siger de sammen.
Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 16:56 #8
Den driver har jeg hentet 4 gange nu og gider ik hente en ny igen, den siger (4) i slutingen.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 17:13 #9
Prøv med dette gratis program, at se efter hvad der står om kortet.
http://sisoft-sandra.en.softonic.com/
Avatar billede Vikvak Nybegynder
09. oktober 2011 - 18:57 #10
Har downloadet programmet, det gad ikke launche, har afinstallerede og installerede igen, det gider stadig ikke, har du andet?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 19:38 #11
Prøvede det lige selv, ingen problemer her. Men prøv om det går bedre med dette link: http://download.cnet.com/SiSoftware-Sandra/3000-2086_4-10556571.html
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 19:39 #12
Ps. Læg mærke til at der er flueben i "Babylon" det lusk kan du fjerne.
Avatar billede Vikvak Nybegynder
06. november 2011 - 19:25 #13
Har prøvet, det gider ikke starte