Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
06. oktober 2011 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

''Svare ikke''

Jeg fik programmet (Word starter) med til da jeg købte min pc og på et tidspunkt fungerede det bare ikke mere, og vær gang jeg trykkede tasten Enter, står der ''svare ikke''

Jeg har brug for hjælp !
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. oktober 2011 - 17:27 #1
Du kunne jo prøve denne tråd
http://www.pcworld.dk/art/164959?a=exp&i=0
Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
06. oktober 2011 - 17:42 #2
Fungere ikke, men der står tilgengeld at der er nye updateringer og Word ikke fungere i noget tid, jeg har så prøvet at lade den være i pænt lang tid og der skete ikke noget..
Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
06. oktober 2011 - 19:13 #3
Wow tak for det det virkede efter jeg genstartede min pc TAK !
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 19:41 #4
du skal lige huske at lukke din  Spørgsmål

Skriv et indlæg
Kommentar (til forslag)
Svar (til løsninger og pointgivning )

Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af vedkommende som oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Husk at hvis du selv fandt en løsning, så skriv den endelig som svar da andre kan have glæde af den i fremtiden! Samtidig viser du de brugere, som har brugt tid på dit spørgsmål, at du selv fandt en mere velegnet løsning.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. oktober 2011 - 19:48 #5
Wov Værsågod :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 19:54 #6
Skrevet tor. d. 06. oktober 2011 kl. 19:48:45| #5