Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
06. oktober 2011 - 16:54 Der er 6 kommentarer

PHP programmør og web designer søges til nyt og spændende koncept

Vi søger en PHP programmør / web-designer med forstand på PHP, HTML (HTML5), CSS, JQuery, JavaScript samt web framework og CMS.

Vi søger en programmør der kan hjælpe os med at færdigudvikle vores idé - et nyt og unikt koncept. Du skal med andre ord puste liv i vores idé, og du skal derfor være kreativ og dygtig til at programmere samt designe websider.

Selve idéen er naturligvis fortrolig, men i hovedtræk skal vi have lavet en hjemmeside, hvorfra man kan købe vores produkt. Produktet er en slags bog, hvor vi har fortrykt en masse spørgsmål, som brugeren skal besvare. Det er vigtigt, at siderne er fleksible, og at det hele ser pænt ud lige meget hvor meget brugerne vælger at skrive eller lægge ind af billeder. Billederne skal kunne indsættes efter eget valg og design. Derudover skal der udvikles andre helt specielle funktioner, som gør siden unik.

Siden vil være under konstant udvikling og der er mange muligheder for videreudvikling, hvorfor vi søger en person der er interesseret i at indgå et partnerskab. Vi har som sagt udviklet et nyt koncept og har hertil også helt styr på forretningsplan, økonomien, markedsføring, salgskanaler osv. osv

Skriv endelig hvis du er interesseret, såkan vi evt. aftale et møde hvor du kan høre nærmere om idéen. Vi er placeret i København.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2011 - 19:27 #1
lidt ligesom 'barnets bog' hvor nybagte forældre poster en masse billeder og tekster op, og så kan udskrive den bog, som de aldrig fik lavet i det gamle system (ok - første barn fik bogen, men derefter kom der ingen til de følgende børn).
Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
07. oktober 2011 - 10:06 #2
Dén kender jeg ikke. Er det noget du har erfaring med?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. oktober 2011 - 11:40 #3
næh - det var bare lidt tanker om din idé i praksis - hvad det kunne være.
se fx
http://www.minpersonligebog.dk/
http://www.lifeof.dk
http://www.uniquebook.com/barnets-bog
Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
08. oktober 2011 - 11:20 #4
Ja, nogenlunde samme opsætninger. Er du interesseret I at høre mere eller kommer du blot med lidt sparring :-) ?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2011 - 11:36 #5
det var bare sparring - php/JQuery er absolut ikke mig, og mht design er jeg ren klaphat. Men nu har du noget, du kan sige 'lidt som dette...'
Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
08. oktober 2011 - 11:48 #6
Tak :-)