Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 17:19 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Regclean pro reklame her på eksperten

http://peecee.dk/uploads/102011/Udklip.JPG

Hmmm...
Det er jo også en måde at holde eksperten kørende på...
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 17:23 #1
Der er da flere reklamer end følgende?
05. oktober 2011 - 17:23 #2
Føj !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 17:24 #3
#1
Ja. Men læs hvad der står i reklamen!
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. oktober 2011 - 17:38 #4
Dobbelt Føj!!!!!!
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 17:38 #5
Ja? O.o

Den siger din reg database har fejl mm? (Man skal jo ikke tro på alt hvad der står på nettet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 17:46 #6
#5
Nej det ved en masse, men der er lige så mange der falder i med begge ben og straks installerer skidtet for at rette nogen fejl de ikke har.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 17:47 #7
Og nej.
Jeg er ikke en af dem der falder for den slags billige tricks :)
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 17:58 #8
#6 - 7 Så må der jo findes andre adds som ik narer folk på en eller anden måde :) Men uanset så kan man blokere dem, jeg har fx blokeret alle adds eller i hvertfald alle dem som jeg engang stødte på, ikke fordi jeg falder for dem, men fordi jeg synes de fyldte og unødvnedige at bruge net på.. men hvis du kender nogle friendly adds så skriv dem op, så tror jeg da gerne eksperten.dk vil overveje det men uanset så skal der jo komme penge til siden ellers lukker den jo..
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2011 - 18:55 #9
Problemet er bare, at det er de forkerte signaler der sendes. De stakkels pc brugere der har problemer med pc, som søger hjælp herinde, får jo lige "rekvalmen" lige i hovedet som det første de ser!!!
De når måske ikke at oprette spørgsmålet for de tror dette vidunder kan klare problemet for dem.
Der burde være nogles retningslinier for hvad der reklameres med her. Det kan jo ikke nytte noget at IDG reklamerer for noget vi andre bander langt væk.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 19:08 #10
#9 Som skrevet så skal siden jo betales på en eller anden måde og kommer jo os an på om der findes adds som faktisk gavner en.. hvilket jeg ikke selv kender til, men jeg synes nu os det er skidt hvis alle brugere skal betale 50 kr pr år for og have en bruger her i 1 år..
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 20:50 #11
Jeg Har nærmest en slags fobi overfor den slags reklamer.

Både til Chrome og FireFox er der heldigvis gratise tilføjelser, der kan gøre E. så godt som reklamefri.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 20:57 #12
#11 Helt enig, men det gælder lige så vel mange andre sider os jo ;) Men det er derfor det er vigtigt at vide hvad man benytter og hvad ens muligheder er ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2011 - 20:57 #13
Ja med dem kan man heldivis fjerne de fleste.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 22:30 #14
Efter at have installeret Adblock plus, Remove It pertentlig og Flash killer er der ikke mange reklamer på Firefox

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1865
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/584...
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/521
Til slut kan nævnes No schript
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/722
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 22:35 #15
Med Flash Block, Adblock plus, adblock + eller adblock
Kan man faktisk også selv bestemme hvor mange irriterende reklamer man selv ønsker på Chrome
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 22:37 #16
Muligvis, men jeg er ikke interesseret i plugins.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 22:58 #17
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2011 - 23:37 #18
#16 så må der jo andre forslag op til dem, for siden skal stadig betales og der er ikke kommet nogen indlæg om hvordan, eneste forslag jeg kan se er donationer, men det kræver folk der donerer penge og så ved jeg ik mht told og skat osv om der er forskel fra adds til donationer..
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 13:14 #19
Vil også gerne også nævne at til Internet Eksplorer, syntes jeg, gratisprogrammet simpleadblock fungerer fint og hvis man vil betale lidt for det så er adblock pro et fremragende redskab.

http://simple-adblock.com/

http://www.adblockpro.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2011 - 15:52 #20
Gode forslag, men skal vi holde os lidt til topic, og problematikken i at der reklameres for et produkt med SÅ tvivlsomme egenskaber?
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2011 - 16:25 #21
#20 Jamen jeg kan godt forstå hvad du mener og jeg kan da os godt sige jeg er helt enig at følgende er forkert, men siden her kan vi benytte HELT gratis, skal vi sige at vi alle betaler årligt 120 kr, månedenligt 20 kr og 6 mdr 15 kr?

Eller andre adds her på siden?
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2011 - 16:29 #22
#20 Uanset så skal der penge ind så eksperten kan være kørende og har spurgt efter forslag til adds som du synes kunne være passende eller et betalingssystem der hedder 120 kr pr år, 90 kr pr 6 mdr og 20 kr pr måned?

Uanset så skal siden her tjene penge for og køre rundt.

Jeg hader da os adds, derfor jeg har adblock, flashblock samt better pop up blocker, så ser man kun de færreste adds og oven i det så burde alle vide at på nettet der er adds næsten ligesom cookies er ved og være noget man ikke ønsker at have på ens pc..
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2011 - 16:30 #23
(Sorry for dobbelt besked, men den første besked dukkede aldrig op ved mig før anden post)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2011 - 16:35 #24
Reklamer er ok, men reklamer som disse der er direkte forkerte, burde ikke tillades.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2011 - 16:40 #25
Ja du har helt ret john-stingers. Jeg væmmes også ved lige præcis den reklame. Jeg syntes det er meget pæne ord at kalde det billige tilbud, da jeg regner dem for rent fup.

Jeg har bare ikke kunnet fjerne dem med andet en adblock programmer

Det første er med simplead bloc og det næste er uden fra internet eksplorer.

Så lidt kan man måske sige, at valget står ml pest og kolera her.

Her har jeg valgt med adblock, men for mig er det da helt ok hvis andre vil noget andet.

http://www.2shared.com/photo/ILYe1glT/uden.html

http://www.2shared.com/photo/50b4P6hQ/med.html
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2011 - 16:43 #26
#24 Ja, men jeg spørger efter alternativer i stedet for, så dem der ejer eksperten.dk (Går ud fra personerne har en bruger herinde, kan se et alternativ til en anden indkomst kilde.. for det er så vidt jeg ved det adds giver
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2011 - 18:39 #27
#26
Jeg er totalt ligeglad med hvad der er af alternativer IDG kan bruge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 21:44 #28
Har ikke set den siden!