Avatar billede anitar Nybegynder
04. oktober 2011 - 14:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blog template

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe mig ved enten at convertere denne css (wordpress) template til en blogspot template

http://www.free-website-template.com/cake-mania-deluxe-by-web-hosting-rally-2/

Eller fortælle mig hvordan jeg skal gøre ??

Har nu brugt flere dage på at læse om alt muligt men kan ikke få det til at virke. (først troede jeg nemlig at jeg blot skulle ligge css koden ind i blogspot (under avanceret) med rette links til header, footer etc (er lagt ud i picasa)

Håber en venlig sjæl kan hjælpe for jeg er ved at være temlig frustreret (plejer ski ikke at have 10 tommelfingre men ja må sige at jeg er kommet til kort i denne opgave)

Tak fordi i gider tage jer tid til at læse mit indlæg - håber i kan hjælpe.
Avatar billede thesnoop Nybegynder
26. oktober 2011 - 22:15 #1
Det er en større programmeringssag da Wordpress benytter sig af PHP til forskellige menupunkter, så du kan redigere den i backend.

- kontakt Silas @ loogle . dk

hvis du søger en programmør
Avatar billede anitar Nybegynder
27. oktober 2011 - 10:24 #2
Tak jeg tror jeg dropper det så og finder en anden template som kan bruges.... vil ikke til at betale for omkonverteringen - men tak for hjælpen.