Avatar billede rusticolus Nybegynder
03. oktober 2011 - 00:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installation af SyncToy

Jeg forsøger at installere SyncToySetupPackage_v21_x64.exe som jeg henter fra http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=15155.
Under installationen får jeg følgende fejl:
'"Component Microsoft Sync Framework 2.0 Core Components has failed to install with the following error message:
"A fatal error occurred during the installation of Microsoft Sync Framework 2.0 Core Components."

The following components were not installed:
- Microsoft Sync Framework 2.0 Provider Services

The following components failed to install:
- Microsoft Sync Framework 2.0 Core Components'

Hvad skal jeg gøre ved det?

Jeg bruger win xp.

Vh
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. oktober 2011 - 01:33 #1
Det er en 64 bit applikation du installerer . Er din cpu og dit styresystem 64 bit?  Prøv at installere SyncToySetupPackage_v21_x86.exe som er 32 bit. Kan hentes på

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=15155

mvh
Kurt
Avatar billede rusticolus Nybegynder
03. oktober 2011 - 01:44 #2
Det ved jeg ikke, hvordan undersøger jeg dette?

Vh
Avatar billede giweo Juniormester
03. oktober 2011 - 17:38 #3
Alternativt kan du google efter programmet  SyncBack  og bruge det i stedet ...
Avatar billede rusticolus Nybegynder
03. oktober 2011 - 20:48 #4
Det hjalp at installere x86. Tak for hjælpen. Kurt54 sender du et svar?

Vh
Avatar billede rusticolus Nybegynder
31. december 2011 - 00:40 #5
h
Avatar billede kurt54 Ekspert
31. december 2011 - 01:20 #6
Svar som ønsket..