Avatar billede JornLK Nybegynder
01. oktober 2011 - 08:25 Der er 3 kommentarer

windows 8

hej
Når jeg går ind på min Webbank,fOr at komme på e-boks,når jeg så går i inbakken for, at se min post kan jeg kun se det første på siden ,jeg kan ikke bladre fordi at den arbejder på at komme ind på det valgte, det bliver den ved med.
hvad kan jeg gøre ved problemet.
Mvh.Jørn Knudsen
Avatar billede groenskolling Nybegynder
01. oktober 2011 - 09:43 #1
Er din java opdateret?
Avatar billede juleulven Nybegynder
01. oktober 2011 - 11:07 #2
@JornKL: du sidder med en BETA DEVELOPER af Windows og logger på din webbank og E-boks? hvordan tør du det? programmet kan være FYLDT med sikkerheds huller og programfejl ...

men hvis du insistere på at løbe så stor en risiko så:
1. kontroller JAVA
2. kontroller Flash
3. læg bankens & e-boks's hjemmside ind i "trusted zones" (hvis det overhovedet er til stede)

men det er jo slet ikke sikkert det overhovedet er muligt ...
Avatar billede foodear Praktikant
01. oktober 2011 - 15:17 #3
Mon ikke det er Internet Explorer 8 jornkl mener ?

hvis ikke, så er juleulven inde på noget at det rigtige.

BETA DEVELOPER af WIN8, ikke godt til sikre forbindelser, men som sagt tjek din JAVA og FLASH