Avatar billede maria.cand Nybegynder
28. september 2011 - 22:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til MAGENTO - Kan ikke installere Dibs modulet får disse fejl

DIBS install problems -

When we try to install DIBS we get a ERROR in the "DOS" install window.

"ERROR in file: "/home/magencqp/public_html/XXXXXX/app/code/ commity/dibs/dibs/sql/dibs_setup/mysql14-install - 1.0.0.12.php - SQLSTATE [42502]: Base table or view not found: 1146 Table ‘magencqp_selvbru.core_resource' dosen't exist....

Hope that somebody can help.

After the error Magento is clossing down. And then i get this error

"Fatal error: Class ‘Dibs_Dibs_Model_Mysql4_Setup' not found in /home/magencqp/public_html/XXXXXX/includes/src/Mage_Core_Model_Resource_Setup.php on line 160"

Hope for some help:-) Thanks Maria
Avatar billede moddi100 Seniormester
29. september 2011 - 08:32 #1
It sounds like you have a corrupt file. Try upload the files again
Avatar billede maria.cand Nybegynder
29. september 2011 - 08:43 #2
Jeg har oploader 20 gange - men får det stadig ikke til.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
16. november 2011 - 18:58 #3
Problemet var at ikke alle tabeller var lagt ind - Ordrestatus tabellen må køres manuelt via sql script