Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
25. september 2011 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere Android på HTC Touch HD (BlackStone)

Hejsa,

Min kæreste har lige købt en HTC Touch HD (Grundet at den var helt ny og hun fik den billigt. Hun skulle bare bruge en smartphone og den skulle være billig) - så er den ged barberet :o)

Nå, mit spørgsmål er så:

Er der nogle der har haft erfaringer med at installere Android på en HTC Touch HD? Jeg kan se at de fleste threads på de forskellige fora er fra omkring 2009.

Derfor spørger jeg om det er sikkert at gøre?
Har i haft erfaring med det?
Hvad sker der, hvis noget går galt? Kan man gendanne ligesom med min iPhone 4 for eksempel? :)

Er der nogle der evt. kunne hjælp med et link eller noget, som de ved folk har haft succes med?
Avatar billede chalde Seniormester
25. september 2011 - 21:04 #1
288mb ram + 528mhz CPU vil ikke give en super Androidoplevelse.
Mht. gendannelse, så ska du ikke forvente at den bare lige kan gendannes. Du kan også risikere at bricke den helt under forsøges på at smide Android på.
Det er jo ikke bare en omgang root eller almindelig installation af en alternativ rom. Det er et totalt systemskifte fra WinMobile til Android.

Men prøv: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=577
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
01. oktober 2011 - 09:14 #2
Jeg tror jeg dropper det :o)

Men tak for det chalde. Kan du ikke smide et svar? :)