Avatar billede vbchristian Nybegynder
24. september 2011 - 20:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med opstart af lidt ældre spil

Jeg har lige installeret et lidt ældre spil der hedder "Star Wars: Republic". Det er installeret fint og starter fint. Men når jeg trykker på "New Game" inde i spillet, for at starte en ny kampagne, så går den bare ud af spillet og lukker det ned og går tilbage til skrivebordet. Jeg fatter ikke lige hvad grunden til det er. Jeg har prøvet at slukke for antivirus, ændre indstillinger i programmet, starte det som admin og sætte højere prioritet.

Hvorfor kan jeg ikke komme igang med det?
Avatar billede vbchristian Nybegynder
24. september 2011 - 20:43 #1
skal lige tilføje, at det er ligemeget om jeg prøver at starte multiplayer eller singleplayer. det er bare når jeg vil ind til gameplay og spille spillet, at den går ud af spillet og lukker.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. september 2011 - 20:56 #2
Husk at oplyse hvilket styresystem vi snakker om, når du ikke er under kategorien for et bestemt OS.

Men ifølge:
http://www.techsupportforum.com/forums/f59/solved-star-wars-republic-commando-crash-259618.html

Skal du bare gøre:

Options ->  Bump mapping = low

Og så bør det virke.
Avatar billede vbchristian Nybegynder
24. september 2011 - 21:03 #3
det virkede! skriv svar så får du points :)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. september 2011 - 21:07 #4
Super. Svar her :)

For the record: Alt jeg gjorde var at skrive følgende på Google:

"Star Wars: Republic" Windows 7

Første hit gav mig løsningen :)
Avatar billede vbchristian Nybegynder
25. september 2011 - 01:58 #5
ja det klart jeg skal søge på google først... gik bare i panik fordi jeg havde regnet med det ville fungere. men så er det jo godt der er folk som dig der er hurtige til at svare :)