Avatar billede champen2 Nybegynder
24. september 2011 - 14:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

gamer-mus virker ikke

hej xperter min nye gamer-mus (gxt 14) virker ikke, og jeg har installeret drivere fra windows update og fra driverdiscen.

det kunne være rart hvis nogen vidste hvordan man løste problemet :)

tak.
24. september 2011 - 14:38 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvad betegner du med "virker ikke" ?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 14:39 #2
Gå ind på producentens side og hent driver til musen frem for Windows Update...

Virkede musen før du instalelrede driveren via windows update/cden der fulgte med?
Avatar billede champen2 Nybegynder
24. september 2011 - 14:43 #3
jeg bruger windows 7, og nej musen virkede ikke før jeg installerede drivere
Avatar billede champen2 Nybegynder
24. september 2011 - 14:44 #4
det virker som om min pc slet ikke har registreret musen, for når jeg går ind under enheder/mus viser den kun mit touchpad.
Avatar billede champen2 Nybegynder
24. september 2011 - 14:52 #5
ok det med hjemmesiden gav faktisk pote :)
vil du have point?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 14:53 #6
#4 Prøv og hent den driver der passer til dit system herfra: http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=16344

Undlad og hente driver fra andre steder og fortæl mig om det virker nu :)
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 15:00 #7
#5 Driver fra producentens side eller?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. september 2011 - 15:28 #8
Jo tak :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
24. september 2011 - 16:43 #9
Nogle gange hjælper det også at re-connecte musen til usb porten, eller alternativt prøve med en anden usb port.