Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ikke defineret noget rootsystem.

Jeg har lige forsøgt at installere Ubuntu 11 på en disk, hvor der i forvejen ligger en windows. Jeg vælger derfor, at Ubuntu får sin egen partition. Men da jeg tykker på installer kommer denne besked:
Der er ikke defineret noget rodsystem.
Ret det fra partition menuen

Hvad er dog det for noget at smide i hovedet på folk?
Jeg aner ikke hvad et rodsystem er for noget, og kan følgelig ikke rette noget. Så der er brug for en Linux mand M/K, som vil forklare mig det. M.v.h.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 22:04 #1
Dropper spørgsmålet. Der er ingen mulighed for hjælp under instaal. Og at sætte krav, som brugeren umuligt kan efterkomme uden forhåndsviden, er simpelhen for dumt.
Avatar billede minniexxx Nybegynder
24. september 2011 - 13:56 #2
Hi!

I am Miss Minnie how are you! hope you are fine and in perfect condition of health.I went through your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me on this ID:( minniexxxs@yahoo.com ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

Lots of love,
Minnie!

minniexxxs@yahoo.com