Avatar billede brinckzone Nybegynder
23. september 2011 - 12:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pop-up ved mouse-over i en imagemap

Hej.

Jeg havde oprettet dette spm. under 'billedbehandling' men det hører nok mere til her tænker jeg.

Jeg søger et script der kan lave en popup når jeg mouse-over på et imagemap. Altså flere forskellige pop-up (der åbner og lukkerautomatisk når man kører musen henover de forskellige koordinater i image-mappet.

Hvis jeg har et billede af et skrivebord feks. skal der poppe et vindue op med et mere detaljeret billede når jeg fører musen henover skrivebordslampen eller klipsemaskinen feks.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede plippert Nybegynder
23. september 2011 - 12:49 #1
Avatar billede brinckzone Nybegynder
23. september 2011 - 13:44 #2
Nej, det kan jeg desværre ikke bruge. Det er ikke thumbnails, der skal mouse-over, men istedet et imagemap hvor der er flere links i.
Avatar billede brinckzone Nybegynder
23. september 2011 - 13:46 #3
Her er et eksempel på hvad jeg mener. Det skal dog være billeder der popper op istedet for en tekxtbox:

http://csshowto.com/examples/imagemap/
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2011 - 01:09 #4
<ole>

Jamen, så kopierer du vel bare koden og skifter teksterne ud med billeder  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede brinckzone Nybegynder
12. oktober 2011 - 11:37 #5
Du har ret Ole. Det kunne faktisk lade sig gøre. :-)
Avatar billede brinckzone Nybegynder
03. juli 2012 - 16:32 #6
Smider du et svar, Ole. Så vil jeg lukke denne
Avatar billede olebole Juniormester
08. juli 2012 - 15:26 #7
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede brinckzone Nybegynder
08. juli 2012 - 17:04 #8
Tak for hjælpen Ole
Avatar billede olebole Juniormester
08. juli 2012 - 17:07 #9
- anytime  *o)