Avatar billede djbn Nybegynder
03. august 2001 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ram til grå G3\'er

jeg vil gerne købe 256 MB RAM.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
03. august 2001 - 11:58 #1
Så smut ned i din lokale computerforhandler
Avatar billede styxx Nybegynder
12. august 2001 - 15:12 #2
Og????
Avatar billede scandinav Nybegynder
28. august 2001 - 20:02 #3
se i din bruger håndbog... men det er sikkert noe sdram du skal bruge...

lykke til ;)
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
29. august 2001 - 22:28 #4
Køb dem ved computerstore.dk for 499,- + moms
Avatar billede mixmaster Nybegynder
29. august 2001 - 22:33 #5
Jeg leder selv efter nogen, men jeg har læst at det skal understøtte en eller anden 128mbit teknologi! Og da jeg spurgte om det, begyndte folk at tale om at jeg skulle sættes på en blacklist, så det er åbenbart ikke så populært et emne:!
Er det en G3 B/W? Så kan du nemlig ikke bare købe normale ram f.eks. PQI jo mindre der er tale om 128mb eller mindre!
Men jeg tror måske at Kingstons ram skulle gå fint i også helt oppe i 256mb modulerne. Men jeg tør ihvertfald ikke spørge om sådan noget mere, folk  har givet mig øgenavne pga. mit indlæg!!!

Jeg sender en mail til kingston (har sendt til PQI) så kan du hører nærmere her på siden!

Hilsen MixMaster
Avatar billede mixmaster Nybegynder
30. august 2001 - 13:59 #6
Kingston siger at jeg skal bruge deres KTA-G3100/256 ved ikke hvor den kan købes eller hvad den koster!

MixMaster
Avatar billede djbn Nybegynder
12. september 2001 - 13:35 #7
I må undskylde ventetiden!

Jeg har haft travlt på SKP, hvor jeg er i lære som grafiker.

Men jeg gik ned i Office Line og købte 256 MB RAM til min grå G3\'er.

Prisen var 1.900,– m. moms og ikke 3-4000 kr som prisen var før.

Jeg skal så ikke kunne sige hvad 256 MB RAM til en grå G3\'er er i dag, fordi prisen svinger.

I skal  allesammen have en stor tak for alle jeres svar og kommentar.