Avatar billede vonoutzen Nybegynder
03. august 2001 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Outlook

Det oprindelige Outlook ikon er slettet fra skrivebordet, og der er lavet en genvej til outlook.exe. I denne genvej kan man ikke sætte postkasser op. Jeg skal have sat en ny postkasse op med Microsoft Exchange Server, og det kan jeg ikke, hverken via genvejen eller når Outlook køre (Funtioner, serviceprogrammer). Hvor f..... sætter man så postkassen op ??
Avatar billede cautoo Nybegynder
03. august 2001 - 11:22 #1
er det funktioner>>Konti du mener??
Avatar billede vonoutzen Nybegynder
03. august 2001 - 11:28 #2
Nej. I Outlook under Funktioner/serviceprogrammer kan man se opsætningen af postkassen, men denne kan ikke ændres sålænge Outlook kører.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. august 2001 - 11:29 #3
Nu er det godt nok en engelsk version jeg har. Så du må selv forsøge at oversætte ;)

Jeg vil tro du ikke har lagt muligheden for Exchange på. Dette gøres således:

Tools/Options

Klik \"Email Options\"
Klik fanebladet \"Mail Delivery\"
Klik \"reconfigure mail support\"
Afmærk \"Corporate or Workgroup\"
Next

Når guiden er afsluttet, kan du vælge Funktioner/serviceprogrammer og oprette din exchange forbindelse.

NanOQ
Avatar billede cre Nybegynder
03. august 2001 - 11:42 #4
Har du prøvet via mail-ikonen i kontrolpanelet :O) ?
Avatar billede cre Nybegynder
03. august 2001 - 11:48 #5
Ved at bruge mailikonen i kontrolpanelet har du både mulighed for at slette en eksisterende, tilføje en ekstra og som du har brug for - sætte en ny op. Når du har lavet dine ændringer afslutter du kontrolpanelet og starter outlook op. Voila........