Avatar billede muratkaya9 Novice
20. september 2011 - 10:07 Der er 4 kommentarer

Gendannet billeder fra sd-kort men....

Hej.

Jeg har et problem:/

Med PC Inspector File Recovery har jeg gendannet mine billeder fra et sd-kort. Takket være programmet fik jeg mine billeder frem men... Når jeg åbner mappen de lægger i og vælger vis i stor i mappen, kan jeg se billederne. Men når jeg åbner filen er den rå, det er kun toppen af billedet jeg kan se. Hvis jeg skifter hurtig med billederne, kan jeg også se billederne men efter 2-3 sek bliver billedet rå igen...

Er der nogle som kender en løsning til det?
20. september 2011 - 10:21 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Åbn filen/billedet med dit favorit billed redigeringsprogram og se om det er 'helt' der ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/muratkaya9 Point ude: 165 ?
Avatar billede muratkaya9 Novice
20. september 2011 - 12:14 #2
Det er win 7
20. september 2011 - 12:20 #3
Åbn filen/billedet med dit favorit billed redigeringsprogram og se om det er 'helt' der ?
Avatar billede muratkaya9 Novice
20. september 2011 - 13:26 #4
Jeg har prøvet at åbne den i paint og der er den også grå.