Avatar billede jskmail Nybegynder
19. september 2011 - 17:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 kan ikke læse mac mails

Jeg har netop fået installeret Outlook 2010 på min pc. Nu har jeg fået to mails fra mac brugere (ved mails er sendt fra mac). Når jeg forsøger at åbne disse mails holder Outlook op med at virke. Og lukker ned. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. september 2011 - 18:19 #1
Prøv om denne vejledning kan hjælpe?
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede jskmail Nybegynder
20. september 2011 - 01:43 #2
Nej, finder ikke rigtig noget. Andre bud?
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. september 2011 - 07:29 #3
Hvis du har adgang til en webmail fra din udbyder, kunne det måske være en muglighed!
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
28. september 2011 - 17:25 #4
Jo jeg kan godt læse fra webmail, men er da lidt trælst at jeg skal derind for at læse mac mails. Men jeg kan jo håbe der kommer en opdatering engang, eller måske er det min computer.

Kan I ikke begge lægge et svar, så lukker vi her.

Tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. september 2011 - 17:03 #5
Ved du hvilket mailprogram afsender benytter?
Jeg skal ikke have point, hvis jeg ikke kan løse dit problem.
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
29. september 2011 - 17:43 #6
Hej nej det ved jeg desværre ikke. Nu prøvede jeg lige igen at åbne mailen for at se hvordan de mails arter sig, og nu åbner de pludselig uden problemer. Mærkeligt. Det skal dog lige siges at den dag jeg modtag de mail fra mac, var samme dag min mailprogram lige var installeret. Det ser ud til at have løst sig selv. Så vi lukker spørgsmål og OK du får point:0)
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. september 2011 - 19:15 #7
Så har programmet sikkert hentet en eller anden opdatering som var nødvendig.
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
30. september 2011 - 16:30 #8
ja, læg et svar jeg kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. september 2011 - 20:02 #9
Du lægger bare et svar selv, som du efterfølgende accepterer.
Så er spørgsmålet lukket.
/ptj_11
Avatar billede jskmail Nybegynder
30. september 2011 - 20:49 #10
lukker selv