Avatar billede Binabo Nybegynder
17. september 2011 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Hjælp til to skærme

Hej

Jeg så in kammerat have 2 skærme til sin computer og så tænkte jeg, det vil jeg da ogsaa have, men når jeg har sat min anden skærm til så er den bare sort den vidste godt noget da jeg tændte min computer men så gik den i sort og siger der ikke er noget signal og jeg har prøvet at tage alle stikkene ud og ind igen.

Kan i hjælpe mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2011 - 10:19 #1
driveren til dit grafikkort skal indstilles til at bruge begge skærme samtidigt.
17. september 2011 - 11:14 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Mogensen1 Nybegynder
08. oktober 2011 - 20:34 #3
Hej
Jeg har lige været ude for det samme:

Brug den skærm der virker. Dobbeltklik på kontrolcenteret til dit grafikkort og step igennem skærmkonfigurationen. Her finder du nok skærm nr. to, så den også kan komme på.
Held og lykke med projektet.

M.v.h

M1