Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
16. september 2011 - 11:19 Der er 1 løsning

VMWare Fusion vs. bootcamp til Solidworks

Hej alle...
Jeg bruger SolidWorks i forbindelse med mit studie, og arbejder med mac, så jeg har oprettet en partition med Windows XP som indeholder programmet, som jeg starter op under start ved at holde 'alt' nede.

Jeg skal installere en ny harddisk på min computer, og har i den forbindelse valgt at oprette en ny partition med Windows 7 i stedet for XP.
Jeg har læst lidt om VMWare Fusion, men vil afviklingen af SolidWorks (et forholdsvist  tungt 3D tegneprogram) køre fint i programmen, eller skal jeg holde mig til min gamle løsning med at vælge Windows drevet under opstart?

Mvh
KRUDTFAR
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
06. februar 2014 - 13:05 #1
Lukker