Avatar billede KHHP Juniormester
14. september 2011 - 21:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Apache

Hej
Jeg er i gang med at installere webserver funktionalitet på min Windows 2003 Server R2 Standard Edition maskine, men er stødt på et problem, da de filer der linkes til i denne guide (http://www.eksperten.dk/guide/319) desværre er døde, og jeg har derfor hentet nyeste tilgængelige version af alle tre komponenter. Men er stødt på et problem med opsætning af Apache, da den spørger om Network Domain, Server Name og Administrator's E-mail Adress. Hvad skal jeg skrive i de felter? Har ikke købt noget domæne, men skal bruge systemet udelukkende til testing.
Links til evt. mere aktuelle guides til samme opsætning, med nyere versioner af Apache, PHP og MySQL er også velkomne
Avatar billede showsource Seniormester
15. september 2011 - 09:42 #1
Jeg plejer at skrive dk som network domain, localhost som servername og min egen email adresse.
Avatar billede KHHP Juniormester
15. september 2011 - 09:42 #2
Lukket. fandt en guide på nettet
Avatar billede showsource Seniormester
15. september 2011 - 10:01 #3
Ok.
Og det er nu "god praksis" at lægge et link til siden :O)