Avatar billede toonblood Nybegynder
11. september 2011 - 10:32 Der er 6 kommentarer

UILoader virker ikke når jeg uploader min siden ( adobe flash pro cs5 )

hejsa..

jeg har et problem med UILoader i adobe flash pro cs5. mit problem er at når jeg uploader min side of tester den. så viser UILoader'en ikke nogle billeder, men er bare blank..

når jeg tester siden i adobe flash, virker alt som der skal.. jeg har dobbelt chekket flere gange at source mappen og navnet på billederne ligger det rigtige sted.. hvad kan der være galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2011 - 12:34 #1
har du fulgt de simple regler:
undgå navne med mellemrum
undgå navne med æøå
brug kun små bogstaver i filnavn
Avatar billede toonblood Nybegynder
11. september 2011 - 12:41 #2
ja jeg har ikke nogle af de ting i min sti. koden som skal hente billedet ind til min UILoader ser således ud

billede_bg.source = "billeder/bryllup/bryllup2.jpg";

index filen ligger på ftp'en i roden og mappen billeder ligger også der som den skal.. er lidt lost :)
Avatar billede toonblood Nybegynder
11. september 2011 - 12:42 #3
billede_bg er selvfølgelig instance name af UILoader'eren
Avatar billede toonblood Nybegynder
11. september 2011 - 13:16 #4
arrr har fundet ud af det. det var efternavnet i jpg filerne som var med stort.. så du får sq bare pointene alligevel ;)
Avatar billede toonblood Nybegynder
11. september 2011 - 13:16 #5
hvis du lige vil oprette et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
11. september 2011 - 15:51 #6
bare luk...