Avatar billede annikal Nybegynder
09. september 2011 - 18:24 Der er 3 kommentarer

ekstra antenne

Hej.

Jeg har lige nu min trådløse forbindelse, gennem : modem også linksys router wrt54gl.

Nu har jeg så fået fat i en linksys wireless-g access point wap54g og den vil jeg gerne have koplet på så den fungere som ekstra antenne.

Jeg har koplet den til min linksys router, og nu er det så jeg vil spørge efter hvad jeg skal slå til og fra for at den kun bliver brugt som forstærkning af signalet?
Avatar billede fhansen82 Mester
11. september 2011 - 19:17 #1
Jeg skal lige forstå dig korrekt. Hvad er det præcist du vil opnå. Har du problemer med at signalet ikke kan nå til de rum du har brug for? Du har i forvejen trådløst som jeg forstår.
Avatar billede annikal Nybegynder
12. september 2011 - 19:38 #2
Jeg vil gerne kople den wap54g på så den giver mig bedre signal så den kan nå længere ud i huset.
Ja, jeg har i forvejen trådløs forbindelse
Avatar billede fhansen82 Mester
17. september 2011 - 23:45 #3
Mener ikke du kan bruge den som repeater. Mener du skal putte et kabel i måsen på den, og så sender den signalet videre. Så du skal nok føre et kabel til der hvor du vil placere AP og så bruge den på den måde.