Avatar billede torben lind Forsker
08. september 2011 - 18:36 Der er 1 løsning

Gemme favorit sider og bogmærker fra Google Chrome

Hej allesammen.
Jeg står foran en snarlig formatering af disken og jeg ville høre om der var en måde,så man kunne gemme sine favorit sider og andre bogmærker på en USB pen eller brænde dem på en cd,for senere at lægge dem ind igen,efter formatering af disken.
Med venlig hilsen
torben lind
Avatar billede torben lind Forsker
12. september 2011 - 18:59 #1
Hej allesammen.
Jeg lukker spørgsmålet grundet manglende hjælp og så har jeg imellem tiden fundet ud af det selv.
Et lille smart program henvist fra Computer World "diigo" gjorde hvad der skulle gøres i denne sag.
torben lind