Avatar billede Firespray Nybegynder
08. september 2011 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Minecraft server

Hej

Jeg har en Minecraft server som skal være åben 24/7. Men da det er meget dyrt i el at have en computer tændt hele tiden ville jeg høre om der var andre måder at "holde den oppe".For at den skal være tændt skal man have et program åben.
Tak på forhånd.
Avatar billede Firespray Nybegynder
08. september 2011 - 19:16 #1
Er der nogle servere man kan bruge?
Avatar billede samurizer Nybegynder
08. september 2011 - 19:56 #2
Der findes jo mange muligheder.

og det nemmeste er bestemt ikke at opsætte en server i dit eget hus (det bliver også alt for dyrt i el)

Vil anbefalde at du finder et firma som sælger minecraft servere, så kan du langt nemmere komme igang, og så dyrt er det heller ikke.

Hvis du vil, kan jeg godt hjælpe dig med at komme igang.

send en intern besked hvis jeg kan hjælpe.
Avatar billede Firespray Nybegynder
09. september 2011 - 14:17 #3
er http://servercraft.co/ et godt firma?
Avatar billede jonaskongsted Nybegynder
18. november 2011 - 21:43 #4
Hvordan kan du lave den 24/7
Avatar billede samurizer Nybegynder
19. november 2011 - 11:05 #5
du har 2 måder for at lave den 24/7. enten køber du den af et server firma (et godt dansk firma, speedgaming.pro) eller du køber en computer som kan håntere de mange kræv (+ en rigtig god internet forbindelse) også lader den stå tændt 24/7 (det kommer dog til at koste dig en formue...)

Personligt har jeg min hos et server hosting firma. (speedgaming.pro)
Avatar billede Firespray Nybegynder
25. december 2011 - 18:29 #6
Hvis jeg nu bestiller hos speedgaming.pro hvor mange mb ram skal jeg så bruge hvis det er 20 personer der skal være inde på serveren?
Avatar billede samurizer Nybegynder
10. januar 2012 - 15:50 #7
Det er svært at sige, hvor mange plugins forventer i at skulle bruge, og hvilke :)

Personligt ville jeg starte med 1024mb (1gb), og hvis i finder ud af at det ikke er nok, så opgrader til 2gb.

For lidt procenter hvis du bruger det her link til at købe med http://SpeedGaming.pro/affiliate/63
Avatar billede Firespray Nybegynder
12. januar 2012 - 09:38 #8
Ok mange tak har købt en server glemte at bruge dit link :(

men jeg har lidt problemer med FTP nå jeg prøver at uploade plugins så siger den Kritisk fejl i filoverførsel jeg ved ikke hvad det er men det virker ikke. Og når jeg starter serveren kan jeg ikke joine den håber nogen kan hjælpe mig.(jeg bruger Filezilla)