Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. september 2011 - 13:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan IKKE installere ITunes

Hej.

Jeg har forgæves forsøgt at installere ITunes på PC (Havde ingen problemer på den bærbare)
Alt er snart prøvet, jeg har afinstalleret den op til flere gange, efterfølgende fjerne tilbageværende mapper, fjernet nøgler i registreringsdatabasen osv. osv.
Har prøvet at installere det som delkomponenter via WINRAR.

Har kørt CC Cleaner.....

JEG KAN IKKE FÅ L..... til at virke.

Er der nogen der har nogle fif vedr. ITunes installation.

KDN
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2011 - 16:26 #1
Prøv at gøre det med Revo uninstaller, som går helt til bunds:
Brug freeware version.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
08. september 2011 - 16:34 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. september 2011 - 16:51 #3
Hej

Ja det er jo en vigtig detalje !

Det er XP home
Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. september 2011 - 19:01 #4
Så er Revouninstaller også prøvet - Udens held !!!
Avatar billede tiger_dk Mester
08. september 2011 - 19:43 #5
prøv via start-kør og skriv SFC /scannow XP cd'en skal sidde i DVD-drevet under kørsel af det !
Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. september 2011 - 19:54 #6
Hmmmm

Der er jo desværre ikke mange der får en installations DVD med nu om dage..
Og det har jeg desværre heller ikke (hvilket forøvrigt er møg irreterende, at det er sådanne nu)
Avatar billede kdn1234 Praktikant
08. september 2011 - 21:30 #7
Er ved at eksplodere !!!!

Har afinstalleret ALT endnu en gang med Revo og efterfølgende kørt CC Cleaner.

Installeret iTunes på ny, hvor den skriver "Tillykke Du har instal...." osv. osv.
Men lortet vil stadig ikke starte op. Får bare fejlmeddellelsen om at iTunes har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Apple og min bare......
09. september 2011 - 12:19 #8
Skud ->

Til XP styresystem:
Sæt Windows cd'en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.
Gå i Start > Kør > Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2011 - 12:44 #9
Hej.

Jeg har ikke en cd til denne maskine. fulgte ikke med da jeg købte den !!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2011 - 13:24 #10
#7 Ps Der findes vel andre alternativer end Itunes?
Eller bruger du andre Apple afspillere så du skal sykronisere musik?
Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2011 - 13:34 #11
Så har jeg prøvet ovenstående SFC.exe kommando med min recovery cd i. Den kørte en scanning på ca 25min (uden fejl)
Det har ingen forskel gjort !!

#10: Jo der er masser af alternativer, men mor og datter kunne ikke leve uden en IPhone4, så derfor vil jeg gerne ha iTunes installeret.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2011 - 13:49 #12
Har du prøvet at installere fra fejlsikret tilstand?
Jeg ved ikke om det skulle løse det, men det er vel forsøget værd.
Eller evt fra en anden bruger konti på pc, kunne også forsøges.
Får du en fejl kode fra Itunes?
Avatar billede tiger_dk Mester
09. september 2011 - 13:52 #13
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2011 - 13:59 #14
Hvad med dette.
http://support.apple.com/kb/TS1331
Er det installeret/aktiveret?
Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2011 - 14:35 #15
#14

Jeps den er læst, og afprøvet. Uden effekt !! desværre
Avatar billede kdn1234 Praktikant
09. september 2011 - 14:36 #16
# 13

Prøver jeg i aften - men det minder jo meget om det jeg har gjort ca. 20 gange

Men det skal helt sikkert prøves (-;
Avatar billede kdn1234 Praktikant
10. september 2011 - 19:24 #17
Så er det også prøvet...... - uden held

SUK
Avatar billede kdn1234 Praktikant
18. september 2011 - 20:07 #18
Opgiver !! Alt er prøvet, men den NÆGTER at køre ITunes