Avatar billede bas Forsker
06. september 2011 - 08:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE9 looper

Hej

Jeg har en PC med IE9. Når jeg prøver at komme på en Citrix web-adgang, havner siden hver gang i et loop.
Nogen der ved, hvad det kan skyldes?

Kan det skyldes McAfee antivirus?
Jeg kan se, at det måske også kan afhjælpes ved at bruge software rendering http://tinyurl.com/3l7tjs8
Jeg ved ikke, om det kan have noget på sig.

Andre bud på evt. løsning (udover at undgå IE ;-))

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede helt83 Nybegynder
06. september 2011 - 09:10 #1
Hej bas

Husk at installer den citrix webklient der er kompatibel med IE9, dette er været et stort problemer mange steder.

mvh
helt83
Avatar billede bas Forsker
16. september 2011 - 16:19 #2
helt83, vil du have points, så lukker jeg.
Avatar billede helt83 Nybegynder
18. september 2011 - 12:25 #3
Løste det problemet det jeg forslog? Hvis det var løsningen vil jeg gerne have pointe, ellers tager du dem bare selv.

mvh
helt83
Avatar billede bas Forsker
19. september 2011 - 13:01 #4
Ja, den rette Citrix klient + efterfølgende nulstilling af IE9 har løst problemet.
Tak for det.