Avatar billede duxz Nybegynder
05. september 2011 - 11:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste avancerede kursus i Excel

Hello fellow excel lovers,

Ja jeg ved godt at dette spørgsmål måske falder lidt uden for kategorien, men omvendt så synes jeg at eftersom mit spørgsmål er specifikt rettet mod dette program så var det bedst at ligge det her.

Mit spørgsmål gå på hvem I synes udbyder det bedste kursus i avanceret brug af excel. Det jeg efterlyser er specielt tips & tricks i brug af named ranges, adresse formler, matrix formler og deslige. Det er her jeg føler at jeg har brug for at lære lidt ekstra for at blive mere afrundet/hel i mit kendskab til excel.

Så hvad siger I? Hvem er bedst?

På forhånd tak for Jeres svar.
Avatar billede prhan Juniormester
05. september 2011 - 11:58 #1
I Kbh. vil jeg klart anbefale et firma der hedder Segment.

De har et godt avanceret kursus og så er de vist nogle af de billigste på markedet.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2011 - 12:21 #2
I Trekantområdet - se FOFs kursus i Avanceret Excel. Uden sammenligning markedets billigste.
Avatar billede duxz Nybegynder
05. september 2011 - 12:29 #3
Tak for svar, men

1. Det skal være i hovedstadsområdet
2. Det behøver ikke være billigt bare pris og kvalitet hænger sammen

Martin
Avatar billede kedde65 Praktikant
07. september 2011 - 14:36 #4
Jeg kan selvfølgelig anbefale min egen virksomhed officekonsulenterne, hvor vi har excel kurser på alle niveauer. Du kan eventuelt se mere på http://www.officekonsulenterne.dk
Avatar billede eloh Nybegynder
16. oktober 2011 - 21:12 #5
Jeg vil anbefale XL Kompetence, som er specialister i Excel og har mange forskellige specialiserede kurser i Excel Check xlkompetence.dk
Avatar billede duxz Nybegynder
14. december 2011 - 15:11 #6
lukker