Avatar billede Slettet bruger
03. september 2011 - 20:00 Der er 9 kommentarer

Mediapace.dk feedback tak

Hejsa

jeg har lavet en ny hjemmeside som hedder www.mediaplace.dk

Mediaplace.dk er Danmarks nye debat  & community site for alle som har en interesse for internettet og det at lave hjemmesider samt søgemaskineoptimering og webdesigns.

Mediaplace.dk er for alle og alt er gratis på siden, ikke noget med plus profiler som koster penge eller andre forskellige sektioner på siden som kræver speciel adgang til eks. artikler mv. Det eneste der kræves for at deltage i debatten er, at du tilmelder dig og dermed får endnu flere fordele med vores Bruger Til Bruger system. Det er dog muligt at læse med uden at være tilmeldt på siden.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om siden og evt. hvad der kan gøres for at lave den bedre.

Ps. den har kun være online i 6 dage.

jeg laver et nyt topbanner som omhandler selve Mediaplace.dk så det behøver i ikke kommentere på ;-)

mvh
Mads
Avatar billede mikaelch Novice
04. september 2011 - 04:17 #1
forummet er hele vejen igennem lange url

hopper over på en meget lang url fra start af , det er ikke ret søgemaskine venlig

flere muligheder for at få indhold på sin profil blog rss

fodnote teksten er skjult det er ikke ideelt at skjule tekst for søgemaskinerne
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 08:41 #2
Vedr. teksten i Fodnote, den er ikke skjult med vilje, det er bare farven på teksten, men det vil blive rettet.

Jeg er godt klar over at der er problemer med de lange URL, men hvordan gør man dem mindre ?

Der er ca. 20 nye tiltag på vej, men de skal først på når der er kommet flere bruger til.

Kan du venligst uddybe dette: flere muligheder for at få indhold på sin profil blog rss ?
Avatar billede mikaelch Novice
04. september 2011 - 11:47 #3
rss kan sættes så du kan afmelde tilmelde alle steder på siden , kategorier bruger , blog
din bruger amino.dk http://www.amino.dk/members/Mediaplace.dk/announcements/rss.aspx med  rss

blog tænker noget ligne som amino.dk alle bruger kan oprettet egen blog til deres profil
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2011 - 17:27 #4
Alle brugere af Mediaplace.dk har deres egen VÆG ( som man kender fra Facebook ) og deres egen BLOG, man skal vist nok lige aktivere den under redigering af ens profil.

Og man får altid en mail når en anden bruger skriver til ens profil og på ens VÆG.
Avatar billede mikaelch Novice
05. september 2011 - 07:08 #5
vedr. url kender jeg ikke cms systemet måske mangles et plug in

du kan også sætte en webmaster udvikler til at rette denne fejl , men det koster penge
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 19:29 #6
Andre som har et par tips til at gøre siden bedre :-)
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:17 #7
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=LHjNg3Zma94
Best Regards,
Phillip Dyhr Hobbs
CEO of Your Virtual Ninja Ltd.
--------------------------------
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
Red Adair
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2012 - 19:55 #8
SÅ har jeg arbejdet med at få rettet alle de dumme småfejl og jeg ville høre om jeres kommentar til siden nu :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 21:09 #9
Slet ingen som har forslag til forbedringer ?