Avatar billede realmoney Nybegynder
02. september 2011 - 16:34 Der er 6 kommentarer

Harddisk adapter

Hej..

Jeg har en gammel bærbar som er stået af, men harddisken virker...
Jeg har taget harddisken ud og vil nu gerne have den sat til en anden computer så jeg kan hente de billeder jeg har liggende på den.

Kan man få en adapter der kan hjælpe mig ?

min harddisk er fra en fujitsu siemens og hedder Seagate, momentus 4200.2 80 GB

venligs realmoney
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2011 - 16:44 #1
Velkommen til eksperten.dk :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC

Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker dette spørgsmål først. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
02. september 2011 - 20:12 #2
Hej det er muligt at få et kabinet til den så den kan bruges som ekstern harddisk.

du kan kigge her

http://www.edb-eksperten.dk/eksterne-kabinetter/
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
02. september 2011 - 20:19 #3
Kunne være jeg lige skulle fortælle det er 2.5" til IDE du skal have fingre i :o)
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. september 2011 - 21:04 #4
Avatar billede realmoney Nybegynder
03. september 2011 - 10:42 #5
Tak for det.. Men kan se der er flere forskellige 2,5 til ide. Er det lige meget hvilken jeg vælger ?
03. september 2011 - 12:06 #6
(Læs og forstår #1 !!!)